Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем в подгевните свещи 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Най добре е с пробна лампа - свети - свещта и връзките са ОК, не свети - има проблем...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
      Най добре е с пробна лампа - свети - свещта и връзките са ОК, не свети - има проблем...
      Да, така е най добре. Точно затова съм казал, че с мултицет бих проверил накрая. При директно захранване на свещта и при проверка с пробна лампа протича ток през веригата и това дава много по голяма гаранция, че всичко е ОК.
      П.С а на колегата отново ще му кажа, че една свещ няма два ома, има си формула по която се смята колко трябва да е съпротивлението.

      Comment


      • #18
        Аз винаги ги меря с пробна лампа,а ако някоя свети по слабо,тогава с мултицед/от 80 лв./.По принцип новите свещи имат 0.4-0.5 ома съпротивление,ако е изгоряла,съпротвление няма.........Италианките не са претенциозни за допустими разлики в съпротивлението/0.4-0.5 ома/,ако знаете при Опел ква е драма,там разлика от 0.1 и веднага почва да мига лампата

        П.С.Когато откачиш куплунга от релето/така най-лесно се мерят/ като го погледнеш,от първото пълно гнездо се броят от 1 до 5,подред на цилиндрите.Но и това не е гаранция,имал съм случаи с обърната инсталация на свещите,тогава 1-а става 4-а,а 2-а става 3-а
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Аз винаги ги меря с пробна лампа,а ако някоя свети по слабо,тогава с мултицед/от 80 лв./.По принцип новите свещи имат 0.4-0.5 ома съпротивление,ако е изгоряла,съпротвление няма.........Италианките не са претенциозни за допустими разлики в съпротивлението/0.4-0.5 ома/,ако знаете при Опел ква е драма,там разлика от 0.1 и веднага почва да мига лампата

          П.С.Когато откачиш куплунга от релето/така най-лесно се мерят/ като го погледнеш,от първото пълно гнездо се броят от 1 до 5,подред на цилиндрите.Но и това не е гаранция,имал съм случаи с обърната инсталация на свещите,тогава 1-а става 4-а,а 2-а става 3-а
          Мъри, случвало ли ти се е свещ като е студена да дава 0.5 ома, а като загрее да прекъсва?

          ---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:33 ----------

          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Айде малко по-кротко.

          Само да уточня и аз, че наистина с китайски мултицет от 5 лв тая разлика о 0,2 ома трудно ще я хване. То само съпротивлението на сондите им е по 0,5 ома Затова съм съгласен, че меренето трябва да стане само със някакъв скъп уред.
          Мултицет за 400лв. съм мерил, просто разполагах с такъв
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment

          Working...
          X